No menu items!
4.7 C
Baia Mare
marți, mai 13, 2025

„Mai aproape de cetățean”: Persoanele cu dizabilități vor fi evaluate în patru noi locații din județul Maramureș

Alte Știri

spot_img

Consiliul Județean Maramureș și Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Maramureș informează maramureșenii interesați că vor avea noi alternative de a se adresa Serviciului de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap (SECPAH)  în patru noi locații din județul Maramureș începând cu data de 5 aprilie 2021. Dacă până acum maramureșenii erau nevoiți să se deplaseze la sediul din Baia Mare, începând de luni, reprezentanții SECPAH se vor deplasa în teritoriu și vor fi prezenți în localitățile Vișeu de Sus, Sighetu Marmației, Târgu Lăpuș și Ariniș.

Acțiunea face parte din proiectul „Mai aproape de cetățean”, inițiat de executivul Consiliului Județean Maramureș, care dorește să faciliteze accesul cetățenilor cu probleme de sănătate, greu deplasabile, către acest serviciu specific.

Astfel, lunar, în fiecare zi de LUNI a fiecărei săptămâni, reprezentanții Serviciului de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap din cadrul DGASPC Maramureș se vor deplasa în teritoriu și vor realiza evaluări între orele 10.00 și 14.00, după următorul program lunar:

  • Săptămâna 1: în Vișeu de Sus la sediul Primăriei, str. 22 Decembrie nr. 19 (5 aprilie)
  • Săptămâna 2: în Sighetu Marmației, sediul Direcției de Asistență Socială, str. Dragoș Vodă nr. 35 (12 aprilie)
  • Săptămâna 3: în Târgu Lăpuș la Casa de Cultură „Vasile Grigore Latiș”, str. Eroilor nr. 10 (19 aprilie)
  • Săptămâna 4: în Ariniș la Căminul Cultural, str. Principală nr. 243 (26 aprilie)

Pentru o bună organizare și evitarea aglomerării în condiții generate de pandemie, persoanele care doresc să acceseze serviciile oferite de SECPAH în teritoriu (cerere evaluare, completare documente, reevaluare, agravare) sunt rugate să solicite o programare prealabilă la numărul de telefon: 0787.890.942 (de luni până vineri, între orele 8.00 – 14.00).

Persoanele care au transmis anterior cererea și documentele vor fi evaluate conform programării telefonice, iar cele care doresc să depună cerere vor beneficia de îndrumare în vederea întocmirii dosarului și eventual evaluate, dacă dosarul lor este complet. Persoanele cărora li s-a solicitat anterior completarea dosarului cu anumite documente le pot înmâna reprezentanților din teritoriu pentru a fi depuse la sediul DGASPC Maramureș și ulterior încheiată procedura evaluării.

În ziua efectuării evaluărilor în teritoriu, la sediul din Baia Mare, strada Dr. Victor Babeș nr. 54,  activitatea va fi continuată de echipa rămasă la sediu, asigurând activitate neîntreruptă și accesul persoanelor din toate zonele geografice ale județului la serviciile de specialitate.

“Am făcut toate demersurile pentru ca inițiativa Consiliului Județean Maramureș să poată deveni realitate. Am convingerea că acest proiect desfășurat în colaborare strânsă cu executivul Consiliului Județean va avea efectul scontat și vom putea fi astfel mai aproape de toți cetățenii care au nevoie de serviciile de specialitate din cadrul DGASPC Maramureș. Mă voi preocupa în continuare să fim mai aproape de maramureșenii aflați în situații deosebite și să venim în întâmpinarea problemelor cu care se confruntă zi de zi”, a declarat directorul general al DGASPC Maramureș, Alina Coste Mădăras.

Informații suplimentare se pot obține la telefon 0262-217009, interior 14 sau la adresa de  e-mail [email protected] (la această adresă se pot transmite documentele necesare evaluării în vederea încadrării în grad de handicap).

www.dgaspcmm.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri