Primăria municipiului Sighetu Marmației anunță că recrutează un număr de 36 recenzori pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor din Municipiul Sighetu Marmației.
Recenzorii selectați vor încheia un contract de servicii cu autoritatea locală.
Perioada de contractare a serviciilor este: 16.05.2022 – 17.07.2022
Locul de desfășurare a activității: Pe teren, în limitele administrative ale localității.
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Condiții generale:
• Vârsta minimă 18 ani împliniți – condiție eliminatorie;
• Minim studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu) – condiție eliminatorie;
• Sa nu aibă cazier – condiție eliminatorie;
• Să dețină cunoștințe de utilizare a unui terminal de tip tabletă;
• Abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte interpersonale, de a fi cordial, plăcut, metodic și riguros;
• Să dispună de un telefon mobil pe care să-l utilizeze pentru comunicare;
• Rezistență la stres și lucru sub presiune;
Condiții specifice:
• Muncă pe teren;
• Disponibilitatea de a lucra în program prelungit, în medie 8 ore pe zi (până la sfârșitul zilei);
• Disponibilitatea de a lucra în weekend
ATRIBUȚIILE PERSONALULUI DE RECENSĂMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevăzut în Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea și completarea HG nr.1071/2020 pentru stabilirea bugetului și a categoriilor de cheltuieli necesare efectuării recensământului populației și locuințelor din România în anul 2021.
Important:
Depunerea cererilor se face on-line pe adresa de e-mail: primaria@primariasighet.ro
în perioada 05.04-15.04.2022,.
Persoanele interesate vor depune următoarele documente:
• Cerere înscriere ca personal recensământ
• Carte de Identitate.
• Certificat de cazier judiciar
• Diploma de absolvire (minim studii medii) www.primaria-sighet.ro